Селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: Державного реєстратора
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Мельнице-Подільська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: Державного реєстратора Мельнице-Подільського Центру надання адміністративних послуг.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидата:
- Повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- громадянство України;
- знання чинного законодавства України;
- навички роботи з комп’ютерною технікою
- вільне володіння державною мовою,
- стаж роботи у сфері права не менше 3-х років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року;
- Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/ або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.
Особи котрі відповідають вимогам та бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Мельнице-Подільської селищної ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження служби;
- згоду на збір та обробку персональних даних;
- заповнену особову картку форми П 2-ДС;
- дві фотографії розміром 4X6см;
- копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
- копію 1,2,11 сторінок паспорта громадянина України;
- копію ідентифікаційного коду;
- копію трудової книжки;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (при його наявності);
- згоду на проведення спецперевірки.
Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти участь, зазначених документів до заяви не додають.
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надає Мельнице-Подільська селищна рада. Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.
До участі у конкурсі не допускаються особи які: визнані в установленому законом порядку недієздатними, мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади; при прийнятті на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами; позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених законом.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дати опублікування оголошення, за адресою Тернопільська обл.., Борщівський район, смт.Мельниця-Подільська вул.Кудринецька,1. Тел.(0354141148)